All fields are required.

Close Appointment form

Informatii utile

  • Home
  • Informatii utile...
Informatii utile
icon
Informatii utile

0 Comentarii

Pentru a economisi timp este util sa fiti la curent cu documentele necesare institutiei finantatoare atat pentru analiza si aprobarea dosarului de credit cat si pentru incheierea tranzactiei, prin punerea la dispozitie a banilor.

Documentele solicitate in mod uzual de catre institutiile finantatoare din Romania sunt, in functie de caz, urmatoarele:

Documente care atesta veniturile solicitantului de credit:

  • Act de identitate
  • Adeverinta de venit cu veniturile pentru ultimele 3 luni emisa cu maxim 15 zile inainte de data depunerii cererii
  • Adeverinta de venit aferenta ultimului an financiar cert
  • Copia actului individual de munca, inclusiv ultimul act aditional si extras REVISAL, semnate si stampilate de angajator

Documente specifice creditului  pentru cumparare imobil finalizat:

  • Antecontract de vanzare cumparare autentificat sub semnatura privata cu data certa/legalizare semnaturi
  • Dovada achitarii avansului (extras cont curent, depozit, ordin de plata, mentiune in antecontract / contract)
  • Extras CF eliberat cu cel mult 15 zile inainte de data transmiterii solicitarii de garantare la FNGCIMM, inclusiv pt partile comune ale imobilului din care face parte apartamentul (daca exista un extras CF separat) – DOAR pentru credit Prima Casa
  • Certificat de eficienta energetica, clasele A, B sau C
  • Cadastru / Schita / Releveu
  • Incheiere de intabulare a dreptului de proprietate
  • Declaratia vanzatorului cu privire la nerevendicarea imobilului
  • Contract de vanzare – cumparare autentificat

Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor imobilului (daca a fost construit dupa iulie 2013) din care face parte imobilul, insotit de certificatul energetic.

 

3
  • Share

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile obligatorii sunt marcate cu *